Slovenská Elite Solutions otevírá pobočku v Česku

Klíčovým klientem agentury je tu operátor O2, pro něhož dělá od loňska.

Českou pobočku Elite Solutions vede Jan Javornický

Českou pobočku Elite Solutions vede Jan Javornický

Další slovenskou agenturou, která v Česku kvůli zdejším zakázkám otevírá pobočku, je Elite Solutions Ľubomíra Lajoše. Následuje tak týmy Neopublic či Zaraguzy. „Dnes jdeme podepsat kanceláře a průběžně nabíráme lidi,“ sdělil v úterý Médiáři Jan Javornický, který vznikající tuzemskou pobočku Elite Solutions vede.

Javornický v letech 2008 až 2013 působil v české digitální agentuře Media Factory, kde budoval marketingovou divizi, jež nyní působí pod značkou Digital Vision. Loni rovněž spustil spolu s Vilémem Rubešem projekt Skull & Bones, „outsourcing marketingových mozků na stranu klienta, zcela bez produkce“.

Slovenská Elite Solutions byla původně technologicky zaměřenou firmou, postupem času se z ní stala marketingová agentura, která se poslední dobou čím dál víc věnuje digitálnímu marketingu. Expanzi do Česka staví na spolupráci s klientem O2 (pro agenturu je významný i doma na Slovensku, dělala pro něj kampaně Memories či Let do vesmíru). Jeho tendr loni v létě Elite vyhrála a je pro ni tady klíčovým klientem. Postupně v Česku také získává další zakázky.

„V tuto chvíli budujeme malý tým složený jen z kreativy a klientského servisu, odhadem pět až osm lidí, další růst bude dle potřeb. Produkce zatím určitě zůstává na Slovensku,“ přiblížil Javornický.

Elite Solutions navrhla loni na podzim pro českého operátora O2 kompletní branding vybraných prodejen.

Elite Solutions navrhla loni na podzim pro českého operátora O2 kompletní branding vybraných prodejen.

Součástí nového interiéru vybraných prodejen - v Praze, Liberci a v Mladé Boleslavi - jsou interaktivní panely

Součástí nového interiéru vybraných prodejen - v Praze, Liberci a v Mladé Boleslavi - jsou interaktivní panely

Nový branding má prodejny výrazně oživit a prostřednictvím panelů v nich zavést bezpapírový systém. Prodejci tak můžou místo klasických brožurek či manuálů k prezentaci používat webové stránky a tablety.

Nový branding má prodejny výrazně oživit a prostřednictvím panelů v nich zavést bezpapírový systém. Prodejci tak můžou místo klasických brožurek či manuálů k prezentaci používat webové stránky a tablety.

Sdílejte