Další slovenskou agenturou, která v Česku kvůli zdejším zakázkám otevírá pobočku, je Elite Solutions Ľubomíra Lajoše. Následuje tak týmy Neopublic či Zaraguzy. „Dnes jdeme podepsat kanceláře a průběžně nabíráme lidi,“ sdělil v úterý Médiáři Jan Javornický, který vznikající tuzemskou pobočku Elite Solutions vede.
Javornický v letech 2008 až 2013 působil v české digitální agentuře Media Factory, kde budoval marketingovou divizi, jež nyní působí pod značkou Digital Vision. Loni rovněž spustil spolu s Vilémem Rubešem projekt Skull & Bones, „outsourcing marketingových mozků na stranu klienta, zcela bez produkce“.
Slovenská Elite Solutions byla původně technologicky zaměřenou firmou, postupem času se z ní stala marketingová agentura, která se poslední dobou čím dál víc věnuje digitálnímu marketingu. Expanzi do Česka staví na spolupráci s klientem O2 (pro agenturu je významný i doma na Slovensku, dělala pro něj kampaně Memories či Let do vesmíru). Jeho tendr loni v létě Elite vyhrála a je pro ni tady klíčovým klientem. Postupně v Česku také získává další zakázky.
„V tuto chvíli budujeme malý tým složený jen z kreativy a klientského servisu, odhadem pět až osm lidí, další růst bude dle potřeb. Produkce zatím určitě zůstává na Slovensku,“ přiblížil Javornický.

Elite Solutions navrhla loni na podzim pro českého operátora O2 kompletní branding vybraných prodejen.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
