Další slovenskou agenturou, která v Česku kvůli zdejším zakázkám otevírá pobočku, je Elite Solutions Ľubomíra Lajoše. Následuje tak týmy Neopublic či Zaraguzy. „Dnes jdeme podepsat kanceláře a průběžně nabíráme lidi,“ sdělil v úterý Médiáři Jan Javornický, který vznikající tuzemskou pobočku Elite Solutions vede.
Javornický v letech 2008 až 2013 působil v české digitální agentuře Media Factory, kde budoval marketingovou divizi, jež nyní působí pod značkou Digital Vision. Loni rovněž spustil spolu s Vilémem Rubešem projekt Skull & Bones, „outsourcing marketingových mozků na stranu klienta, zcela bez produkce“.
Slovenská Elite Solutions byla původně technologicky zaměřenou firmou, postupem času se z ní stala marketingová agentura, která se poslední dobou čím dál víc věnuje digitálnímu marketingu. Expanzi do Česka staví na spolupráci s klientem O2 (pro agenturu je významný i doma na Slovensku, dělala pro něj kampaně Memories či Let do vesmíru). Jeho tendr loni v létě Elite vyhrála a je pro ni tady klíčovým klientem. Postupně v Česku také získává další zakázky.
„V tuto chvíli budujeme malý tým složený jen z kreativy a klientského servisu, odhadem pět až osm lidí, další růst bude dle potřeb. Produkce zatím určitě zůstává na Slovensku,“ přiblížil Javornický.