Slovenský systém zpoplatnění internetového obsahu Piano Media bude spolupracovat s americkým magazínem Newsweek. Na úterní konferenci Placený obsah v českých médiích pořádané Médiářem to uvedl Dávid Puha z Piano Media.
Americký časopis má podle Puhy zájem o zavedení systému Piana paradoxně pro prodej tištěného titulu, k jehož vydávání se firma po víc než roce vrací. Později počítá se zpoplatněním webu - právě to má nahradit pilíř, kterým v minulosti byla inzerce. Podle Puhy je Newsweek zatím nejnovějším klientem, kterého se Pianu podařilo získat.
Slovenské Piano Media působí na mezinárodním trhu téměř tři roky. Nabízí zatím tři národní systémy: na Slovensku, ve Slovinsku a v Polsku a vedle toho několik individuálních řešení. Spolupracuje s více než 80 různými online značkami, mezi nimiž jsou deníky, týdeníky, rádia a televizní stanice.
Nabízí jim všechny dostupné platební modely jako kompletní zpoplatnění, částečné zpoplatnění (po zobrazení určitého množství materiálů zdarma) a jejich kombinace.