Slovenský Mr. Kebab otevře první pobočky v Kladně a v Českých Budějovicích

Pobočky sítě Mr. Kebab

Pobočky sítě Mr. Kebab

Na český trh v září oficiálně vstoupí nová slovenská franšízová síť rychlého občerstvení Mr. Kebab. Svůj vstup na trh avizoval Mr. Kebab letos v květnu s tím, že se bude zaměřovat na obchodní centra. Konkrétně se jeho pobočky otevřou v září v kladenském OC Central a v listopadu v českobudějovickém OC Igy. O rozšíření franšízového konceptu v Česku se stará firma Czech Retail Franchising Petra KutíkaOndřeje Šlechty, která získala masterfranšízovou licenci. 

Pobočky sítě Mr. Kebab

Pobočky sítě Mr. Kebab

Fast food Mr. Kebab, který se specializuje na kuřecí kebab, vznikl na Slovensku v roce 2005, kdy byla otevřena první pobočka v Košicích. Autorem nápadu a zakladatelem je podnikatel Ľubor Lelovits, který je aktuálně výkonným ředitelem sítě. „Příští rok plánujeme v Česku otevřít další tři nebo čtyři pobočky a do pěti let bychom chtěli otevřít minimálně 15 franšíz po celé republice,“ řekl Lelovits.

Rozšířit působnost chce Lelovits síť dále také na Slovensku. Rozpracováno je prý více měst a některá obchodní centra, jednání zatím probíhají, budují se prostory. „Máme smluvní franšízanty, nemohu být zatím konkrétní, ale tento a příští rok bychom chtěli otevřít alespoň 3 nové provozovny na Slovensku,“ sdělil Ľubor Lelovits.

Franšízantům nabízí síť Mr. Kebab podporu v oblasti marketingu a poradenství, návratnost investice má být zhruba 2 až 3 roky. „Máme dobře propracovanou marketingovou podporu. Před dvěma nebo třemi roky jsme zásadně změnili menu boardy, což z týdne na týden způsobilo růst tržeb o 20 %. Máme i věrnostní a bonusové karty, provozujeme různé lokální promoční akce a u prodejen jsou kromě statických menu boardů také multimediální televize,“ popsal na letošním setkání Franchise Day Lelovits.