Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Slunečná poráží Ordinaci už dva měsíce v kuse

Komerční dvojka Prima vyhrávala nejprestižnější střet s konkurenční Novou i v únoru.

Sledovanost Slunečné a Ordinace. Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni 28. 2. 2020

Sledovanost Slunečné a Ordinace. Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě + TS 0-3, ke dni 28. 2. 2020, diváci 15+

První vyhraný střet ani první vyhraný měsíc nezůstaly výjimkou, seriál Slunečná televize Prima si i po celý únor zachoval větší publikum než souběžně vysílaná Ordinace v růžově zahradě 2 konkurenční Novy, dosud nejsledovanější seriál v Česku.

Ten v roce, kdy si připomene 15 let na obrazovkách, v přímém střetu se Slunečnou ani jedním dílem nepřekročil milion. Průměrně ho letos sleduje 941.000 diváků starších 15 let. Slunečná naopak v druhém měsíci - i přes konkurenci Ordinace - už dvakrát překročila hranici 1,3 milionu diváků. V průměru ji letos vyhledává 1,25 milionu lidí.

Seriál Primy vítězí i v cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou se Nova při prodeji reklamy zaměřuje především. V ní letos Ordinace zajímá něco přes 19 % diváků, zatímco share Slunečné v této skupině dosahuje téměř 28 %.

Slunečná. Foto: TV Prima

Ze seriálu Slunečná. Foto: TV Prima