Slunečnou, letošní seriálovou novinku televize Prima, sledovalo od ledna do června v průměru 1,375 milionu diváků starších 15 let, což bylo přes 32 % diváků v té době obrazovek. O útercích a čtvrtcích se Slunečná po 20. hodině střetávala s Ordinací v růžové zahradě 2 konkurenční Novy, a to od ledna do dubna, kdy Ordinaci zastavila koronakrize. Hlavní seriál Novy od ledna do dubna sledovalo v průměru 956.000 lidí při podílu na publiku necelých 23 %.
Úspěšný trend Slunečné nastoupený v lednu a v únoru se potvrdil i v březnu (kdy Prima přešla ze dvou na jeden díl týdně, v úterý) a dubnu, kdy lidi držela doma opatření proti koronaviru. Epizody uvedené na přelomu března a dubna a také finální epizoda před prázdninami (23. června, už bez konkurence Ordinace) dosáhly k 1,5 milionu diváků.
Prima tak poprvé našla dlouhodobě účinnou zbraň na produkt konkurence, který je na obrazovkách už 15 let a dlouho byl nejsledovanějším tuzemským seriálem. Se Slunečnou chce Prima na podzim pokračovat. Předpremiérové epizody přes léto prodává přes internet, za 39 Kč za díl. Už v prvních týdnech o ně projevily zájem desetitisíce platících.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
