Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Slunečný víkend srazil sledovanost zpráv ČT, Novy i Primy na letošní minimum

Šéfové televizního zpravodajství to budou mít s blížícím se létem těžké. Ukázal to uplynulý víkend plný slunce a vysokých teplot. Lze se domnívat, že spousta lidí zůstala déle venku, a jejich zájem o večerní zprávy České televize, Novy a Primy byl kvůli tomu letos zatím nejnižší.

Zprávy Primy spadly na letošní minimum v pátek, to je vidělo v průměru 608 tisíc diváků starších patnácti let, Televizní noviny Novy pak v sobotu, měly 1,13 milionu diváků. Události České televize vysílané na ČT1 si sáhly na dno v neděli, kdy je sledovalo 466 tisíc lidí.

Druhou nejhorší letošní sledovanost vykázala také desetiminutovka Dobrý večer, Česko! televize Barrandov. V pátek si relaci zapnulo jen 57 tisíc lidí, letos nejmíň to bylo v pondělí 20. února, 51 tisíc.