Akciová společnost SmartSelling, která provozuje nástroj pro e-mailový marketing SmartEmailing, mění vlastnickou strukturu. Od původního majoritního vlastníka Davida Kirše kupují firmu zaměstnanci, v čele s generální ředitelkou Kateřinou Fišerovou a vývojářem Martinem Strouhalem, kteří byli dosud minoritními vlastníky. Kromě nich se do odkupu firmy zapojila větší část stávajícího managementu, tedy manažer klíčových zákazníků Vojtěch Bulíř, finanční ředitelka Hana Marišlerová, technický ředitel David Šarík, obchodní ředitel Jan Keller a vedoucí zákaznické podpory Markéta Danišová.
„SmartEmailing je moje srdeční záležitost a ruku v ruce s tím, jak se nám daří růst, rostla i naše chuť mít přímý dopad na to, kam se firma bude posouvat dál,“ prohlašuje Fišerová, nová předsedkyně představenstva. Firma hlásí meziroční růst o 150 % a víc než 10.000 zákazníků. Jsou to hlavně Innogy, Wunderman, Eset, Heureka nebo PetCenter, v minulých měsísích k nim přibyly mediální dům Czech News Center nebo e-shop Vivantis. SmartEmailing je integrován v řadě e-shopových a účetních platforem, včetně Shoptetu, jedničky na českém trhu.
„Naším hlavním letošním cílem je plné spuštění pokročilého nástroje pro automatizaci komunikace. Ten jsme, stejně jako naši stávající aplikaci pro e-mailový marketing, vybudovali jako vlastní řešení, které je otestované našimi klienty s obrovským množstvím dat a uživatelských účtů,“ doplňuje ředitelka Fišerová. Pro své klienty SmartEmailing měsíčně rozešle přes 120 milionů e-mailů.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
