Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Šmuclerovou v řízení Czech News Center doplní šéf Mall.tv Felix

Juraj Felix se stane „generálním spoluředitelem“ mediální firmy se zodpovědností za online.

Libuše Šmuclerová

Libuše Šmuclerová v únoru 2019 na 25. narozeninách televize Nova

K 1. dubnu se změní nejvyšší vedení mediálního domu Czech News Center ze skupiny Czech Media Invest kolem Daniela Křetínského. Dosavadní generální ředitelku Libuši Šmuclerovou doplní Juraj Felix, a to na pozici, kterou firma nazývá „co-CEO“, tedy cosi jako „generální spoluředitel“.

Rosteme! My, CNC! Době navzdory!Foto z příprav ještě v době...

Zveřejnil(a) Libuše Šmuclerová dne Čtvrtek 19. března 2020

Felix se tak stane spoluzodpovědným za celkové řízení a tvorbu zejména online strategie Czech News Center, a plně převezme odpovědnost za rozvoj digitálních assetů a videa,“ oznamuje klíčová firma skupiny Czech Media Invest. Felix zároveň zůstává jako výkonný ředitel zodpovědný za výkon a ekonomické výsledky internetové televize Mall.tv v majetkově spřízněné skupině Mall Group.

Juraj Felix

Juraj Felix před nástupem do Czech News Center strávil tři roky v irském Silicon Docks, v ústředí amerického gigantu Google pro starý kontinent. Zabýval se sestavováním online marketingových strategií pro největší klienty klíčových digitálních agentur na českém a slovenském trhu. Podílel se jak na vytváření jejich výkonnostních a exportních plánů, tak na brand buildingu včetně měření, vyhodnocování a atribučního modelování. V souladu s celosvětovým trendem se poslední měsíce soustředil na využití strojového učení a automatizace k optimalizaci jednotlivých kampaní. Předtím dělal pro Deloitte Consulting, kde se zaměřoval na tvorbu byznys strategií a transformací v Česku i napříč Evropou. Foto: Mall Group

S Mall.tv zahajuje Czech News Center, která produkuje především deníky Blesk a Aha! nebo časopis Reflex, strategickou spolupráci. Týká se oblasti videoprodukce a „inzertní propozice v rámci online videoreklamy“ a Mall.tv má Czech News Center poskytnout „možnosti pokročilého cílení a práci s big data“, a to právě pod vedením výkonného ředitele Mall.tv Felixe.

Czech Media Innvest zároveň majetkově vstoupí do digitální firmy Gjirafa z portfolia skupiny Rockaway Jakuba Havrlanta. S Gjirafou, která působí na Balkáně, vytvoří společnou platformu pro vývoj technologií, kterou Czech Media Invest bude moci používat i v Česku. Cílem je růst čtenosti webů a lepší cílení reklamy, v důsledku pak víc peněz z online inzerce. Produkt chce Czech Media Invest nabízet i jiným mediálním domům.