Sociální síť Snapchat, populární zejména u mladých, přichází s novým konceptem své mobilní aplikace. V nové verzi od sebe rozdělí příspěvky přátel od příspěvků profesionálů, médií nebo influencerů. Dosud byly všechny příspěvky na jednom místě, a uživatel se musel sám zorientovat, které jsou pro něj relevantní.
Aplikace na sdílení fotografií a krátkých videí nyní nabízí uživatelům tři základní karty. Jako první se po spuštění klasicky zobrazí fotoaparát, v tomto aspektu se nic nezměnilo. Nově však po přejetí vpravo získá uživatel přístup k obsahu zveřejněnému profesionálními tvůrci, influencery a médii. Na kartě vlevo jsou pak veškeré příspěvky přátel a osobní konverzace.
Jako další novinku Snapchat představil dynamické zobrazení konverzací s přáteli. Podobně jako v Messengeru od Facebooku se konverzace samy seřadí podle četnosti používání, a ulehčí tak vyhledávání oblíbených kontaktů.
Nejasná hranice mezi obsahem od soukromých uživatelů a od profesionálních tvůrců často způsobovala různé vedlejší efekty, mátla uživatele v pravdivosti informací a vytvářela tlak, aby i soukromé příspěvky byly kvalitativně co nejlepší.
Snapchat proslul především svým konceptem zobrazení fotografií a videí na omezený časový úsek, než je sám smaže. V minulosti chtěl tento koncept koupit Mark Zuckerberg, který ovládá Facebook, Instagram nebo WhatsApp.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
