Pátek jsme strávili na Marketing Festivalu. “Zabíjet značky je dobré,” pravil Mark Ritson.

Snapchat se spojil s Amazonem, testuje vizuální vyhledávání produktů

Při vyhledávání stačí namířit na vybraný produkt a podržet prst na obrazovce. Aplikace si produkt sama dohledá v databázi.

Při vyhledávání stačí namířit na vybraný produkt a podržet prst na obrazovce. Aplikace si produkt sama dohledá v databázi

Sociální síť Snapchat testuje vizuální vyhledávání prostřednictvím své aplikace. Uživatelům tak chce urychlí nákupy různých produktů. Na novince spolupracuje spolu s gigantem e-commerce Amazon. Jak to funguje? Stačí namířit fotoaparát v aplikaci na vybraný výrobek nebo jeho čárový kód a podržet prst na obrazovce. Aplikace produkt vyhodnotí a vyhledá v databázi Amazonu. Uživatelům se pak zobrazí možnost přejít na web obchodu nebo do jeho aplikace, a tak mohou svůj nákup dokončit.

Nástroj je zatím pouze v testovací fázi, Snapchat jej však chce v budoucnu postupně zpřístupnit i dalším uživatelům.

S kamerou si Snapchat pohrává i v desktopové verzi. Nová aplikace Snap Camera přenáší filtry a efekty známé z telefonů i na počítače. Kromě nahrávání videí přímo v aplikaci se Snap Camera zároveň dokáže propojit i s dalšími aplikacemi, jako jsou Skype nebo Google Hangouts, a přenést tak v živém čase všechny efekty i do nich.