
Andrea Bubníková
Agentura 2Fresh do vedení své divize marketingu na sociálních sítích nasazuje Andreu Bubníkovou. Ta s agenturou od loňského podzimu spolupracovala jako stratég v případě klientů Lego a Nescafé. „Její nadšení, kvalita výsledků i týmový duch nakonec rozhodly o naší společné cestě,“ uvedl Kamil Skramuský, jednatel 2Fresh.
„Sociální sítě jsou pro většinu manažerů stále jen malou součástí marketingového mixu,“ zmiňuje jako jeden z důvodů svého snažení Bubníková. Se sociálními sítěmi začínala dělat v agentuře Socialsharks. V posledních letech pracovala primárně v reklamní agentuře Alfréd Kašpar, kterou v roce 2016 spoluzaložila. Věnuje se také školení.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
