Ve vyběrovém řízení na komunikaci značky minerálních vod a nealkoholických nápojů Korunní zvítězila agentura Dark Side. Zajistit má dlouhodobější komunikaci na Facebooku a Instagramu. Její součástí má podle brand manažerky Michaely Jarošové implementace konceptu Voda vhodná k vínu, který letos Korunní plánuje víc podpořit právě na internetu.
Karlovarskou Korunní nedávno koupila Arca Capital Pavola Krúpy, rovněž majitele Ondrášovky. Pro Dark Side je to další klient ze segmentu nápojů, v lednu získala Staropramen.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval