
Metronome Festival
Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred přebrala kompletní správu sociálních sítí hudebního festivalu Metronome. Inspiro s festivalem navázalo spolupráci už při předchozím ročníku, kdy zajišťovalo komunikaci během festivalu. Letos se aktivity agentury rozrostly na celoroční správu Facebooku, Twitteru a Instagramu. Všechny tyto kanály využívá pro image komunikaci i jako prodejní kanál. Inspiro má navíc starosti také influencer marketing a PR. „Začali jsme mnohem víc pracovat s profily interpretů, kteří nám zajišťují vyšší engagement u jednotlivých příspěvků. V rámci PR se soustředíme na vyzdvižení prémiové filozofie festivalu, který si zakládá na vysokém komfortu, kvalitním zvuku a vytříbeném hudebním vkusu,“ přiblížila Adéla Vašíčková, PR manažerka Inspira.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
