Josef Šlerka a Tomáš Pluhařík byli hosty dnešního PR Brunche, tradiční setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřilo na automatizaci v PR. Přehrajte si videozáznam celé akce.

Sociální sítě festivalu Metronome spravuje Inspiro

Metronome Festival

Metronome Festival

Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred přebrala kompletní správu sociálních sítí hudebního festivalu Metronome. Inspiro s festivalem navázalo spolupráci už při předchozím ročníku, kdy zajišťovalo komunikaci během festivalu. Letos se aktivity agentury rozrostly na celoroční správu Facebooku, Twitteru a Instagramu. Všechny tyto kanály využívá pro image komunikaci i jako prodejní kanál. Inspiro má navíc starosti také influencer marketing a PR. „Začali jsme mnohem víc pracovat s profily interpretů, kteří nám zajišťují vyšší engagement u jednotlivých příspěvků. V rámci PR se soustředíme na vyzdvižení prémiové filozofie festivalu, který si zakládá na vysokém komfortu, kvalitním zvuku a vytříbeném hudebním vkusu,“ přiblížila Adéla Vašíčková, PR manažerka Inspira.