Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Sociální sítě festivalu Metronome spravuje Inspiro

Metronome Festival

Metronome Festival

Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred přebrala kompletní správu sociálních sítí hudebního festivalu Metronome. Inspiro s festivalem navázalo spolupráci už při předchozím ročníku, kdy zajišťovalo komunikaci během festivalu. Letos se aktivity agentury rozrostly na celoroční správu Facebooku, Twitteru a Instagramu. Všechny tyto kanály využívá pro image komunikaci i jako prodejní kanál. Inspiro má navíc starosti také influencer marketing a PR. “Začali jsme mnohem víc pracovat s profily interpretů, kteří nám zajišťují vyšší engagement u jednotlivých příspěvků. V rámci PR se soustředíme na vyzdvižení prémiové filozofie festivalu, který si zakládá na vysokém komfortu, kvalitním zvuku a vytříbeném hudebním vkusu,” přiblížila Adéla Vašíčková, PR manažerka Inspira.