
Metronome Festival
Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred přebrala kompletní správu sociálních sítí hudebního festivalu Metronome. Inspiro s festivalem navázalo spolupráci už při předchozím ročníku, kdy zajišťovalo komunikaci během festivalu. Letos se aktivity agentury rozrostly na celoroční správu Facebooku, Twitteru a Instagramu. Všechny tyto kanály využívá pro image komunikaci i jako prodejní kanál. Inspiro má navíc starosti také influencer marketing a PR. „Začali jsme mnohem víc pracovat s profily interpretů, kteří nám zajišťují vyšší engagement u jednotlivých příspěvků. V rámci PR se soustředíme na vyzdvižení prémiové filozofie festivalu, který si zakládá na vysokém komfortu, kvalitním zvuku a vytříbeném hudebním vkusu,“ přiblížila Adéla Vašíčková, PR manažerka Inspira.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
