V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Sociální sítě Grandhotelu Pupp promění LCG

Grandhotel Pupp v Karlových Varech. Foto: Profimedia.cz

Grandhotel Pupp v Karlových Varech. Foto: Profimedia.cz

Digitální fullservisová agentura LCG New Media vyhrála začátkem roku tendr a získala jako klienta Grandhotel Pupp. Karlovarskému hotelu zajistí kompletní servis v rámci digitálního prostředí, včetně přípravy nové komunikační strategie na sociálních sítích, řízení a kreativity obsahu a výkonnostního marketingu napříč platformami. Vedení hotelu chystá řadu novinek a změn, které by měly přispět k celkovému rebrandingu.