Agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group zvítězila v tendru na správu Facebooku a Instagramu přepravní společnosti Leo Express. Sociální kanály dopravce převzala na začátku listopadu. Tým pod vedením senior account manažerky Barbory Hudecové se zaměří na využití sítí pro branding i jako prodejního kanálu. „Plánujeme zlepšit systém prodeje jízdenek prostřednictvím Facebooku, aby generoval pozitivní ROI. Do komunikace značky chceme vnést víc emocí, soustředit se přitom budeme na míň známe služby, jako je autobusová a door-to-door doprava,“ přiblížila Hudecová.
„Chceme hledat nové způsoby, jak v prostředí sociálních médií fungovat,“ prohlásila Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka Leo Expressu. Společnost Leo Express existuje od roku 2012. Provozuje vlakové a autobusové spoje a minibusy v sedmi zemích Evropy - v Česku, Polsku, Německu, Rakousku, na Ukrajině a v Maďarsku. V Česku zajišťuje také door-to-door aktivity jako odvoz na pražské letiště nebo odvoz domů.