Dovozce a prodejce ryb a mořských plodů Ocean48 si pro správu svých firemních profilů na sociálních sítích Facebook a Instagram vybral digitální agenturu Business Factory. Dosud si rodinná firma sociální sítě obstarávala interně. Od agentury si slibuje vybudování silné komunity fanoušků. Business Factory navrhla nový styl komunikace, včetně textace i grafiky. „Celou komunikaci s fanoušky vedu v přátelském duchu a jejím typickým rysem jsou jazykové hříčky tematicky spojené s rybami a mořskými plody,“ uvedl Daniel Režný, marketingový specialista Business Factory.

Jeden z příspěvků Business Factory pro Ocean48

Jeden z příspěvků Business Factory pro Ocean48

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Podcast Crunch startuje 4. prosince