Dovozce a prodejce ryb a mořských plodů Ocean48 si pro správu svých firemních profilů na sociálních sítích Facebook a Instagram vybral digitální agenturu Business Factory. Dosud si rodinná firma sociální sítě obstarávala interně. Od agentury si slibuje vybudování silné komunity fanoušků. Business Factory navrhla nový styl komunikace, včetně textace i grafiky. „Celou komunikaci s fanoušky vedu v přátelském duchu a jejím typickým rysem jsou jazykové hříčky tematicky spojené s rybami a mořskými plody,“ uvedl Daniel Režný, marketingový specialista Business Factory.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval