V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Sociální sítě pro Milku spravuje Dark Side

Ve výběrovém řízení na strategickou digitální agenturu pro značku Milka zvítězila agentura Dark Side. Nově bude mít na starosti přípravu a exekuci komunikace na všech sociálních sítích Milky. „U Dark Side jsme ocenili dobré porozumění značce, pochopení dlouhodobých cílů a schopnost rozpracovat kreativní exekuci na sociálních sítích. Zároveň nás oslovila realistická a konkrétní strategie dosahování výsledků a jejich vyhodnocování,“ říká Artem Mazur, junior brand manager Milky.

Dark Side střídá agenturu Peppermint Digital, respektive TL5. „Milka byla v digitálu vždycky silná. Zkombinovali jsme proto pro výběrové řízení nadšené postmilleniály a starší seniory a vyšlo to. Ukazuje se, že v digitálu končí období her a je třeba opět rozumět značkám a byznysu firem,“ míní Tomáš Jindříšek, managing partner Dark Side. Pro agenturu je Milka další úspěch poté, co vyhráli PR značky Staropramen a sociální média pro Korunní.