Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Sociální sítě pro Milku spravuje Dark Side

Ve výběrovém řízení na strategickou digitální agenturu pro značku Milka zvítězila agentura Dark Side. Nově bude mít na starosti přípravu a exekuci komunikace na všech sociálních sítích Milky. “U Dark Side jsme ocenili dobré porozumění značce, pochopení dlouhodobých cílů a schopnost rozpracovat kreativní exekuci na sociálních sítích. Zároveň nás oslovila realistická a konkrétní strategie dosahování výsledků a jejich vyhodnocování,” říká Artem Mazur, junior brand manager Milky.

Dark Side střídá agenturu Peppermint Digital, respektive TL5. “Milka byla v digitálu vždycky silná. Zkombinovali jsme proto pro výběrové řízení nadšené postmilleniály a starší seniory a vyšlo to. Ukazuje se, že v digitálu končí období her a je třeba opět rozumět značkám a byznysu firem,“ míní Tomáš Jindříšek, managing partner Dark Side. Pro agenturu je Milka další úspěch poté, co vyhráli PR značky Staropramen a sociální média pro Korunní.