Ve výběrovém řízení na strategickou digitální agenturu pro značku Milka zvítězila agentura Dark Side. Nově bude mít na starosti přípravu a exekuci komunikace na všech sociálních sítích Milky. „U Dark Side jsme ocenili dobré porozumění značce, pochopení dlouhodobých cílů a schopnost rozpracovat kreativní exekuci na sociálních sítích. Zároveň nás oslovila realistická a konkrétní strategie dosahování výsledků a jejich vyhodnocování,“ říká Artem Mazur, junior brand manager Milky.
Dark Side střídá agenturu Peppermint Digital, respektive TL5. „Milka byla v digitálu vždycky silná. Zkombinovali jsme proto pro výběrové řízení nadšené postmilleniály a starší seniory a vyšlo to. Ukazuje se, že v digitálu končí období her a je třeba opět rozumět značkám a byznysu firem,“ míní Tomáš Jindříšek, managing partner Dark Side. Pro agenturu je Milka další úspěch poté, co vyhráli PR značky Staropramen a sociální média pro Korunní.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
