Sociální sítě Škoda Auto zajišťují Socialsharks

Agentura Socialsharks na konci roku 2020 uspěla v tendru Škody na správu sociálních sítí.

Škoda se společně se Socialsharks zaměří hlavně na mladé spotřebitele

Škoda se společně se Socialsharks zaměří hlavně na mladé spotřebitele

Digitální a kreativní agentura Socialsharks vede od února aktivity českého zastoupení Škoda Auto na sociálních sítích Instagram, Facebook, Twitter, YouTube a dalších. Socialsharks připravili pro mladoboleslavské automobilku dlouhodobou strategii sociálních sítí a povedou digitální kampaně, v rámci nichž se společně s klienty zaměří třeba na image firmy u dospívajících. Tým sociálních médií za Socialharks vede David Frejka a kreativu Daniel Krásný.

Socialsharks u klienta vystřídali předchozí agenturu Peppermint Digital. Ta předloni přebírala sítě Škodovky od agentury Zaraguza, která je šest let předtím rozjížděla. Tendr na novou digitální a mediální agenturu probíhal na konci loňského roku a zúčastnilo se ho celkem šest českých agentur.

„Nový Škoda tým má za cíl konsolidovat všechny aktivity v sociálních médiích na českém trhu včetně cyklistické platformy We Love Cycling. Na přístupu Socialsharks oceňujeme analytický přístup k digitálním aktivitám a neotřelé kreativní koncepty, které nám pomůžou posílit pozici značky Škoda,“ popisuje Filip Keresteš z týmu marketingu Škoda Auto Česká republika zodpovědný za digitální komunikaci. Kromě sociálních sítí firmy a českého kanálu platformy We Love Cycling zajišťuje agentura i podporu dealerské sítě nebo spolupráci s influencery.

Na mladé zacílí i kampaň na TikToku

Silná česká značka Škoda Auto se dnes pyšní širokou komunitou věrných fanoušků na sociálních sítích. „A komunita kolem značky je pro nás alfou a omegou našeho přístupu. Je naším cílem, aby každá kampaň na sociálních sítích nějakým způsobem interagovala s fanoušky,“ říká David Frejka, tým leader sociálních médií agentury Socialsharks.

Aktuálně agentura na sociálních sítích připravuje spuštění několika kampaní. Mezi velké výzvy patří především projekt na podporu image značky Škoda u náctiletých Čechů. „Chceme budovat jejich vztah ke značce tak, aby Škoda byla první volbou, až si budou pořizovat svůj první vůz. Jako jedna z prvních automobilek v Evropě budeme spouštět kontinuální komunikaci na sociální síti TikTok a připravujeme i atraktivní storytellingovou kampaň na Facebooku a Instagramu, která moderním způsobem pracuje s historií automobilky,“ přibližuje Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks. Kampaň by měla odstartovat v červnu.