Agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group, zaměřená na content marketing, rozšířila klientské portfolio o novou značku. Po dvoukolovém výběrovém řízení na správu sociálních sítí si ji vybral výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation ze skupiny PPF. Spolupráce oficiálně startuje začátkem května. Ukázkový týden spolupráce byl součástí tendru.
Komunikace v režii Fuse se soustředí na sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter a LinkedIn, a to jak na profily firemní, tak profily tváří skupiny.
Škoda Transportation před měsícem spustila také svou první brandovou kampaň, pracovala na ni s kreativní agenturou Yinachi a mediálními agenturami AdHackers a Mediatrix.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
