Digitální agentura Socialsharks začíná po Ben & Jerry’s pracovat pro další značku producenta rychloobrátkového zboží Unilever. Pro značku majonéz a dalších produktů Hellmann’s bude spravovat profily na Facebooku a Instagramu pro Česko i Slovensko. Juniorní brand manažerkou Hellmann’s je v Unileveru Lucie Bjačková.
„Naše nová komunikační strategie je postavená na příbězích a receptech spojených s produkty Hellmann’s. To už totiž nejsou jen majonézy a tatarské omáčky, ale i kečupy, oblíbené grilovací omáčky, salátové dresinky nebo hořčice,“ uvádí Kristýna Szkanderová, seniorní manažerka sociálních sítí, která bude za komunikaci Hellmann’s v Socialsharks zodpovídat. S ní bude obsah zajišťovat specialistka Tereza Čencová.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních
