Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Socialsharks mají sítě Aquily a Poděbradky

Agentura zajistí komunikaci dvou značek Karlovarských minerálních vod na Facebooku.

Agentura Socialsharks

Socialsharks s týmem Karlovarských minerálních vod

Novým partnerem značek Aquila a Poděbradka při komunikaci na sociálních sítích se stala agentura Socialsharks. Obě značky patří do portfolia Karlovarských minerálních vod (KMV).

Agentura se bude starat o facebookovou a instagramovou komunikaci hned tří produktů značky Aquila, konkrétně vody Aquila, čajů Veritea a nápoje Fruttimo, kombinujícího vodu Aquila s džusy granini. Pro značku Poděbradka zajistí facebookovou komunikaci přírodních a ochucených minerálních vod, a dále komunikaci výrobků z řady Poctivé limonády. Komunikaci na sociálních sítích pro značku Aquila bude mít v Socialsharks na starosti tým pod vedením senior social media manažerky Kristýny Szkanderové, pro Poděbradku bude obsah tvořit tým senior social media manažera Daniela Krásného.

Pro agenturu jde o další úspěch krátce poté, co začala pomáhat s tvorbou sociálních profilů značek restaurační sítě Ambiente.

Socialsharks se při tvorbě strategie na sociálních sítích opírá o analýzu dat a jejich následnou interpretaci. V dlouhodobém měřítku se chce zaměřit na budování zákaznické loajality prostřednictvím community managementu a autenticity obsahu.