Novým partnerem značek Aquila a Poděbradka při komunikaci na sociálních sítích se stala agentura Socialsharks. Obě značky patří do portfolia Karlovarských minerálních vod (KMV).
Agentura se bude starat o facebookovou a instagramovou komunikaci hned tří produktů značky Aquila, konkrétně vody Aquila, čajů Veritea a nápoje Fruttimo, kombinujícího vodu Aquila s džusy granini. Pro značku Poděbradka zajistí facebookovou komunikaci přírodních a ochucených minerálních vod, a dále komunikaci výrobků z řady Poctivé limonády. Komunikaci na sociálních sítích pro značku Aquila bude mít v Socialsharks na starosti tým pod vedením senior social media manažerky Kristýny Szkanderové, pro Poděbradku bude obsah tvořit tým senior social media manažera Daniela Krásného.
Pro agenturu jde o další úspěch krátce poté, co začala pomáhat s tvorbou sociálních profilů značek restaurační sítě Ambiente.
Socialsharks se při tvorbě strategie na sociálních sítích opírá o analýzu dat a jejich následnou interpretaci. V dlouhodobém měřítku se chce zaměřit na budování zákaznické loajality prostřednictvím community managementu a autenticity obsahu.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních
