Digitální a kreativní agentura Socialsharks zvítězila v tendru na správu sociálních sítí pro značku Brit. Od dubna tak výrobci krmiv pro domácí zvířata pomáhá s komunikací na Facebooku a Instagramu, včetně zákaznické péče. „Socialsharks přinesli ve výběrovém řízení návrhy, které nám ke značce Brit nejvíce sedly nejen z pohledu strategie, ale také exekuce,“ hodnotí tendr Martin Šámal, marketingový ředitel značky Brit.
Hlavním cílem spolupráce bude zvýšit povědomí o značce a produktech jako takových, ale zároveň dodat profilům jednotnou identitu, díky níž bude na sociálních sítích v záplavě dalších brandů rozpoznatelná. Odpovědnost za projekt dostala v Socialsharks Veronika Schmidtová.
„Brit má široké portfolio produktů a aktivit, které je potřeba komunikovat v jednotné tonalitě, proto jsme vytvořili nejen nové komunikační linky pro konkrétní sociální sítě, ale zároveň jsme všechna témata propojili ucelenou kreativní strategií včetně originálních ilustrací,“ doplňuje Nikol Stolle, ředitelka Socialsharks.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
