Socialsharks povedou sociální sítě značce Brit

Agentura vyhrála tendr na komunikaci na sítích výrobce krmiva pro domácí zvířata.

Monika Skočíková (vlevo) a Veronika Schmidtová

Monika Skočíková (vlevo, social media specialist) a Veronika Schmidtová (social media manager)

Digitální a kreativní agentura Socialsharks zvítězila v tendru na správu sociálních sítí pro značku Brit. Od dubna tak výrobci krmiv pro domácí zvířata pomáhá s komunikací na Facebooku a Instagramu, včetně zákaznické péče. „Socialsharks přinesli ve výběrovém řízení návrhy, které nám ke značce Brit nejvíce sedly nejen z pohledu strategie, ale také exekuce,“ hodnotí tendr Martin Šámal, marketingový ředitel značky Brit.

Hlavním cílem spolupráce bude zvýšit povědomí o značce a produktech jako takových, ale zároveň dodat profilům jednotnou identitu, díky níž bude na sociálních sítích v záplavě dalších brandů rozpoznatelná. Odpovědnost za projekt dostala v Socialsharks Veronika Schmidtová.

„Brit má široké portfolio produktů a aktivit, které je potřeba komunikovat v jednotné tonalitě, proto jsme vytvořili nejen nové komunikační linky pro konkrétní sociální sítě, ale zároveň jsme všechna témata propojili ucelenou kreativní strategií včetně originálních ilustrací,“ doplňuje Nikol Stolle, ředitelka Socialsharks.