Socialsharks pracují nově pro E.on, KFC a víc pro Škodu

Pro E.on agentura zajistí Facebook, Instagram a LinkedIn - jak obsahově, tak výkonnostně.

Digitální a kreativní agentura Socialsharks na základě vyhraného tendru povede pro energetickou společnost E.on komunikaci na sociálních sítích. Řídit bude sociální sítě, starat se o influencery a spolupracovat na strategii a komunikaci ekologické soutěže E.on Energy Globe, s cílem utvořit nový koncept akce jako takové.

„Energetika je téma, které má nyní extrémní míru pozornosti. Je to obor, který prochází doslova revolucí a my chceme být nejen našim zákazníkům jakýmsi průvodcem do této nové éry. Chceme vytvářet kvalitní a informačně hodnotný obsah šitý na míru každé sociální síti,“ uvedla Daniela Ordahl, social media manager společnosti E.on. „Společně se opřeme do Facebooku, Instagramu a LinkedInu - a to jak obsahově, tak výkonnostně,“ přiblížila ke spolupráci s agenturou.

Kariérní sítě pro Škodovku

Agentura Socialsharks zabodovala aktuálně také v dalších výběrových řízeních – nově se bude starat o komunikaci na sítích řetězci KFC nebo rozšiřuje spolupráci se Škodou Auto. Ta patří k nejvýznamnějším klientům agentury, stejně tak Kooperativa, Metaxa nebo Dr. Max.

Rozšíření spolupráce s automobilkou Škoda následuje po vyhraném tendru pro Škoda Kariéra na správu sociálních sítí pro personální oblast. Socialsharks tak budou spravovat klientovi sociální sítě a tvořit strategie, které mají přesah i do dalších marketingových kanálů. Agentura spolupracuje s automobilkou od roku 2021.

„Budeme mít šanci ukázat Škoda Auto i z jiné perspektivy, a to jako značku, která má svým zaměstnancům rozhodně co nabídnout,“ říká Nikol Stolle, výkonná ředitelka Socialsharks. „Cílem společné práce je představovat na sítích značku Škoda Auto nejen jako silnou průmyslovou, ale i jako technologickou firmu otevřenou všem. Zároveň budeme chtít ukázat širokou nabídku pozic pro ty, kteří do teď o automobilovém průmyslu z hlediska práce neuvažovali,“ doplnil Tomáš Geist, který má ve Škodovce na starosti employer branding a spolupráci se školami.

Sdílejte