
Dodávka Mercedes-Benz
Agentura Socialsharks získala do svého portfolia klientů značku Mercedes-Benz Vans Česká republika. O správu českých kanálů na Instagramu a Facebooku této automobilky se agentura stará od Nového roku. Cílem komunikace je zvýšit povědomí o značce a zpropagovat její produktové portfolio. V hlavní komunikační a vizuální lince se zdůrazňuje velikost jako hlavní přednost vozů i značky samotné. Kromě správy sociálních sítí budou mít Socialsharks na starosti tuzemské ambasadory Mercedes-Benz Vans, mezi které patří Marek Holeček nebo Libor Podmol.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT