Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Socialsharks spravují sociální sítě pro Ferrero

Agentura Socialsharks, zaměřená na sociální média, čerstvě mezi své klienty zařazuje značky z portfolia společnosti Ferrero, a to Kinder, Kinder Bueno, Raffaello, Nutella a Tic Tac. Strategii za agenturu připravoval Daniel Krásný s týmem. “Sociální sítě jsou významnou formou naší komunikační strategie, která si zakládá na aktivním oslovování našich fanoušků prostřednictvím jimi vyhledávaných a preferovaných kanálů,” prohlašuje Jana Špačková, marketingová ředitelka Ferrero Česká. “Naším cílem je zajistit konzistentní komunikaci všech značek klienta v prostředí sociálních sítí a posunout sociální sítě u těchto brandů do role plnohodnotného marketingového kanálu,” plánuje provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková.