Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Socialsharks svěřili influencery Borošové

Táňa Borošová

Táňa Borošová

Do digitální agentury Socialsharks přibyla Táňa Borošová, nastupuje na pozici social media manager a bude mít na starosti influencery napříč firmou a bude pomáhat se správou sítí Hollandia a Stella Artois. Přichází z The Revolution Company, které se starala o kompletní marketing a PR, od správy sociálních sítí po přípravu marketingových kampaní. Pracovala i v agentuře Blue Deer Agency (dřív Siblings Agency), kde spravovala sociální sítě třeba pro Aquapalace Hotel Prague, starala se o PR různých českých osobností a influencer marketing. Ve volném čase se Borošová věnuje svému kosmetickému blogu Beauty by Táňa. Momentálně v Socialsharks pracuje 33 lidí.