Do digitální agentury Socialsharks přibyla Táňa Borošová, nastupuje na pozici social media manager a bude mít na starosti influencery napříč firmou a bude pomáhat se správou sítí Hollandia a Stella Artois. Přichází z The Revolution Company, které se starala o kompletní marketing a PR, od správy sociálních sítí po přípravu marketingových kampaní. Pracovala i v agentuře Blue Deer Agency (dřív Siblings Agency), kde spravovala sociální sítě třeba pro Aquapalace Hotel Prague, starala se o PR různých českých osobností a influencer marketing. Ve volném čase se Borošová věnuje svému kosmetickému blogu Beauty by Táňa. Momentálně v Socialsharks pracuje 33 lidí.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Rozhovor s ředitelkou Economie
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Detailní výsledky volby
Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Na webu přidá tři nové pořady