Digitální a kreativní agentura Socialsharks rozšiřuje své portfolio značek, kterým povede sociální sítě a bude pomáhat s komunikací. Novými klienty agentury se po třech vyhraných tendrech staly Raiffeisenbank, OMV Česká republika a Johnson & Johnson. „V tendrech jsme předvedli netradiční řešení klasických problémů, které dnes klienti řeší,“ podotkla Nikol Stolle, ředitelka Socialsharks.
Pro tuzemskou pobočku banky Raiffeisen zajišťují Socialsharks strategie a komunikaci napříč sociálními sítěmi, v plánu jsou také digitální aktivity podporující znalost značky a rozšíření komunikace na další kanály.
Pro čerpací stanice OMV v Česku vedou Socialsharks od července stránky na Facebooku a zajišťují community management. Starají se také o věrnostní aplikaci OMV MyStation. K tomu mají v budoucnu přibýt kampaně a produkce pro digitální komunikaci.
Pro zdravotnické a hygienické potřeby Johnson & Johnson agentura spravuje značky O.B. a Nicorette. Teď dokončuje komunikační koncept a zajišťuje spolupráce s influencery pro sociální sítě O.B. Kromě ostatních sítí připravuje kampaně a obsah pro kanál na YouTube a pro TikTok.
Agentura Socialsharks se od roku 2008 věnuje kompletnímu digitálnímu marketingu a kreativním strategiím. Mezi její nejvýznamnější klienty patří Škoda Auto, Penny Market, Metaxa nebo Dr. Max.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
