Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Socialsharks zakládají divizi pro gaming a esports

Petr Andrýsek

Petr Andrýsek

Digitální agentura Socialsharks Petra Andrýska zakládá novou divizi zaměřenou na gaming a esports. To souvisí s Andrýskovou investicí celkem 8 milionů Kč právě do této oblasti, s níž hodlá uspět na globálním trhu. Peníze vkládá do několika projektů. Nejvýraznější z nich je doplněk stravy Madmonq, který slibuje přinést zdravější způsob života do esportu a pomoci hráčům zlepšovat se. Dalším projektem je startup pro analýzu zápasů v esports pomocí umělé inteligence a velkých dat.

„Chceme být partnerem pro firmy, které chtějí proniknout do segmentu esports a jeho vysokopříjmové skupiny zákazníků. Kromě toho je naším cílem pomáhat vydavatelům a tvůrcům her,“ říká Andrýsek. Pro Socialsharks, které jako ředitelka nyní vede Nikol Stolle, má zmíněný segment sloužit jako zdroj inovací v oblasti influencerů, videa, produkce, sociálních sítí jako Reddit, Discord či Twitch a v budování komunit.

„Twitch a Facebook svádí bitvu o prvenství v live videích a hodně youtuberů a tvůrců obsahu se přesouvá právě na Twitch, díky lepší monetizaci obsahu,“ argumentuje ředitelka Socialsharks. V Česku se za hráče počítačových her považuje přes milion lidí, přímo do komunity esports se počítá skoro půl milionů uživatelů a diváků. V zahraničí už do segmentu investují značky jako Mercedes-Benz, Gillete nebo Wüstenrot.