Digitální agentura Socialsharks po roce pod vedením ředitelky Nikol Stolle rozšiřuje své pole působnosti o kreativní divizi, kterou povede dosavadní kreativní ředitel agentury Daniel Krásný. „V Socialsharks jsme roky pilovali dokonalou kreativu na sociální sítě. V kreativních konceptech pro značky tak nehodláme vyrábět jen atraktivní myšlenky pro nadlinku, ale ihned zapracujeme i funkční mutace pro sociální sítě a v tom vidím naši výhodu. Půjdeme na to zkrátka ze všech úhlů,” říká Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.
Mezi první klienty, kterým se budou Socialsharks starat o celkovou kreativu, je pojištění Flexi Risk od pojišťovny Kooperativa. Agentura, která se dosud specializovala na social media, vyhrála v tendru nad zavedenými kreativními agenturami. V konceptu pro životní pojištění vsadili na sebevědomí lidí, jež chtějí motivovat, aby se nebáli zkoušet nové věci nebo vyrazit za dobrodružstvím. Cílem bude představit značku v sofistikované formě a v kreativách se chce agentura zaměřovat hlavně na minimalistické vizuální ztvárnění a důvtipné claimy. Inspiraci kreativní tým sbíral ze zkušeností se správou sociálních sítí produktu, pro který mimo jiné v posledních dvou letech na Facebooku a Instagramu prováděli studie zapamatovatelnosti.
Socialsharks fungují od roku 2008, kromě Česka operují na Slovensku a Gruzii. Mezi jejich další klienty patří Huawei, Big Shock!, Ferrero, Metaxa, Hollandia či Pivovary Staropramen.