Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Socialsharks založili kreativní divizi, řídí ji Krásný

Novou kreativní divizi Socialsharks vede Daniel Krásný

Novou kreativní divizi Socialsharks vede Daniel Krásný

Digitální agentura Socialsharks po roce pod vedením ředitelky Nikol Stolle rozšiřuje své pole působnosti o kreativní divizi, kterou povede dosavadní kreativní ředitel agentury Daniel Krásný. „V Socialsharks jsme roky pilovali dokonalou kreativu na sociální sítě. V kreativních konceptech pro značky tak nehodláme vyrábět jen atraktivní myšlenky pro nadlinku, ale ihned zapracujeme i funkční mutace pro sociální sítě a v tom vidím naši výhodu. Půjdeme na to zkrátka ze všech úhlů,” říká Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

Mezi první klienty, kterým se budou Socialsharks starat o celkovou kreativu, je pojištění Flexi Risk od pojišťovny Kooperativa. Agentura, která se dosud specializovala na social media, vyhrála v tendru nad zavedenými kreativními agenturami. V konceptu pro životní pojištění vsadili na sebevědomí lidí, jež chtějí motivovat, aby se nebáli zkoušet nové věci nebo vyrazit za dobrodružstvím. Cílem bude představit značku v sofistikované formě a v kreativách se chce agentura zaměřovat hlavně na minimalistické vizuální ztvárnění a důvtipné claimy. Inspiraci kreativní tým sbíral ze zkušeností se správou sociálních sítí produktu, pro který mimo jiné v posledních dvou letech na Facebooku a Instagramu prováděli studie zapamatovatelnosti.

Socialsharks fungují od roku 2008, kromě Česka operují na Slovensku a Gruzii. Mezi jejich další klienty patří Huawei, Big Shock!, Ferrero, Metaxa, Hollandia či Pivovary Staropramen.