Moravcové Socky se představují show InstaHero

Vizuál show InstaHero

Vizuál show InstaHero

Influencerka Nikol Moravcová uvádí v život svou agenturu Socky, zaměřenou právě na influencer marketing, především na sociálních sítích. Stejnojmennou firmu bude vlastnit společně se svým manželem Karolem Balážem. V agentuře bude činná také Karolína Šramlová, která na Instagramu vystupuje jako WithLoveKarol.

Agentura Socky se uvádí online reality show InstaHero, s podtitulem Česko – Slovensko hledá influencera. Projekt běží napříč sociálními sítěmi Instagram, YouTubeFacebook a také na webu. Cílem je najít nové talenty internetu, ukázat, jak vypadá život influencera a co všechno tento život vlastně obnáší, i vzdělávat v oblasti online komunikace a poukazovat na úskalí internetu.

„Hledáme multitalentovaného člověka, který dokáže svým chováním inspirovat ostatní a který dokáže nejen fotit, editovat a natáčet, ale především tvořit zajímavý a motivující obsah. Internet dokáže ovlivňovat velmi mladé lidi a během soutěže na to z nejrůznějších úhlů poukážeme,“ přibližuje Nikol Moravcová, která bude soutěž i moderovat. V přípravném týmu kromě ní působí Kristýna PolíčekMichaela Štoudková, společně jsou známé jako trio Bloges Robes. Na produkci projektu se podílí Toaster Pictures, o PR se starají Friendly Friends.

Soutěž poběží v několika fázích. Poslední únorový týden bude na Instagramu probíhat výběr nejlepších příspěvků pod hashtagem #zmeniminstagram, který přinese 100 soutěžících. Ti se v neděli 3. března zúčastní castingu v pražském hotelu Mama Shelter. Po splnění castingového úkolu – kreativní prezentace zadaného produktu – pak odborná porota vybere 10 finalistů, „hrdinů“, které v průběhu dvou měsíců a osmi dílů show čeká několik víkendových výzev.

Každý z finalistů si přitom před začátkem prvního týdne soutěže vytvoří nový instagramový profil (varianta Business). Na něm bude plnit zadané výzvy a bude se snažit oslovit odbornou porotu. Výzvy jsou nazvané Out of Town, Haters, Moutain, #DyckyMost, Fashion & Beauty, Move Your Ass, DesignLuxury.

Jednotlivé epizody se budou zaměřovat na danou problematiku dnešního světa sociálních médií, jimiž jsou etika, ekologie nebo hejterství. Každý pátek budou během živého vysílání finalisté veřejně ohodnoceni marketingovým specialistou, potenciálním klientem a mentorem, tedy známým influencerem daného dílu.

Jeden ze soutěžících každý týden opustí soutěž, až nakonec zůstanou tři finalisté, kteří se 3. května utkají o titul InstaHero 2019. Vítěz získá auto od Kia Motors Czech Republic na jeden rok, kontrakt s agenturou Socky na 500.000 Kč nebo Apple iPhone XS.