Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

SodaStream jde do rádia, s hlasem Slováčkové

Výrobník perlivé vody propaguje vánoční kampaň na Frekvenci 1, Evropě 2 a Blaníku.

Vánoční kampaň Sodastreamu

Vizuál z vánoční kampaně SodaStreamu

Výrobník perlivé vody SodaStream spustil na tuzemském trhu vánoční rozhlasovou kampaň, jejímž ústředním bodem je limitovaná edice SodaStream Jet Premium v metalických barvách. Od konce listopadu budou na rozhlasových stanicích Evropa 2, Frekvence 1 a Blaník po dobu čtyř týdnů vysílány tři spoty v rovnoměrné rotaci. Hlas všem třem spotům už tradičně propůjčila René Slováčková.

Vánoční spoty značky SodaStream zazní celkem 224x ve všedních dnech a na rádiu Frekvence 1 je doplní týdenní soutěž s možností vyhrát jeden z pěti zlatých výrobníků perlivé vody SodaStream s příslušenstvím.

První spot propaguje výrobník SodaStream jako vánoční dárek. Druhý spot vyzdvihuje, že výrobník zbaví zákazníka únavného tahání vody v plastových lahvích. Třetí spot nabádá namísto čekání na zlaté prasátko ke koupi zlatého výrobníku z limitované edice. Kreativa vznikla inhouse a produkce se opět ujala agentura Alma Production.

SodaStream Jet Premium

  • Značka: SodaStream
  • Klient: SodaStream
  • Kreativa: inhouse
  • Produkce: Alma Production
  • Mediamix: rádio
  • Nasazení: listopad - prosinec

Dárek XL

Kapr

Muflon