Digitální agentury v Atlasu ukázaly, co mají letos nového. Připomeňte si na Twitteru či Instagramu.

Sodexo Benefity na PR mají AMI Communications

Sodexo

Symbolem Sodexo jsou známé stravenky

Vydavatel stravenek Sodexo Benefity zahajuje od července spolupráci s přední českou PR agenturou AMI Communications, jež jí bude zajišťovat služby v oblasti public relations. AMI zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení, kterého se zúčastnilo celkem šest agentur. Pro Sodexo Benefity bude pracovat jeden z agenturních týmů pod vedením Pavla Nováka. Tým se má věnovat zejména strategické komunikaci, media relations, medializaci projektů CSR a navrhování speciálních aktivit zaměřených na vybrané cílové skupiny společnosti. Úkolem agentury bude podpořit vnímání značky Sodexo jako experta na benefity a partnera pro byznys. Sodexo nyní klade velký důraz také na digitalizaci svých produktů a nabízených řešení. Komunikaci Sodexo Benefity od května vede Ivan Tučník, který dřív pracoval v PR, mimo jiné právě v AMI.