Vydavatel stravenek Sodexo Benefity zahajuje od července spolupráci s přední českou PR agenturou AMI Communications, jež jí bude zajišťovat služby v oblasti public relations. AMI zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení, kterého se zúčastnilo celkem šest agentur. Pro Sodexo Benefity bude pracovat jeden z agenturních týmů pod vedením Pavla Nováka. Tým se má věnovat zejména strategické komunikaci, media relations, medializaci projektů CSR a navrhování speciálních aktivit zaměřených na vybrané cílové skupiny společnosti. Úkolem agentury bude podpořit vnímání značky Sodexo jako experta na benefity a partnera pro byznys. Sodexo nyní klade velký důraz také na digitalizaci svých produktů a nabízených řešení. Komunikaci Sodexo Benefity od května vede Ivan Tučník, který dřív pracoval v PR, mimo jiné právě v AMI.
Sodexo Benefity na PR mají AMI Communications
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden
Tentokrát ani nikdo nekandidoval