Společnost Sodexo Benefity si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybrala komunikační skupinu Publicis Groupe. Ta poskytovateli firemních benefitů zajistí mediální plánování a nákup reklamního prostoru v online i offline médiích k rebrandingové kampani na novou značku Pluxee v Česku. Největší kampaň v historii firmy začne v prvním čtvrtletí 2024.
Vedle mediální strategie zajistí skupina Publicis Groupe ke kampani také lokalizaci kreativ. Tu bude mít na starost její agentura Leo Burnett, se kterou Sodexo spolupracovalo už loni v rámci kampaně na produkt Flexi Pass (šlo o vizuály s přeplněnými pracovními kalendáři).

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT