Poskytovatel stravenek Sodexo Benefity spustil vylepšený obsahový portál Á la Card. Web je určený jednak klientům i partnerům Sodexa z oblasti gastro, respektive horeca, jednak personalistům. Základní dělení proto je do sekcí Pro gastro a Pro HR. Obsah webu doplňuje gastronomicky zaměřený tištěný časopis À la card, čtvrtletník o 32 stranách, a newsletter personalistům jednou za 14 dní.
Obsah i grafiku webu zpracovala agentura Boomerang Communications. „Největším oříškem pro nás bylo vymyslet, jak propojit dvě naprosto odlišné cílové skupiny v jedné obsahové platformě. Na jedné straně jsou to personalisté a vedení firem, tedy ti, kteří poskytují svým zaměstnancům benefity, a na druhé straně partneři a další provozovny, kteří je přijímají. Obě skupiny mají odlišné požadavky na témata i způsob zpracování obsahu z hlediska formátu a žánru,“ popisuje úskalí projektu Nela Jiráňová, produktová manažerka Boomerangu.
Autorkami obsahové strategie jsou Lucie Jebavá, která pracovala v agenturách H1.cz a Visibility Digital, a Michaela Raková z Boomerangu, jež má v segmentu B2B zkušenosti hlavně z magazínu Marwick společnosti KPMG, pro níž pracovala dva roky. Většinu témat zadává agentura externě spolupracujícím novinářům.