V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Sodexo slibuje velké zážitky za malý peníz

Poskytovatel benefitů upozorňuje na šířku sítě, v níž lze uplatnit jeho stravenkovou kartu.

Poskytovatel zaměstnaneckých benefitů Sodexo připravil komunikační kampaň, v níž se lidé dozví, kde se mohou dobře najíst a získat něco navíc. Propojuje tak své partnery a koncové uživatele stravenkové karty Gastro Pass Card. Obyvatelé Plzně, Prahy, Brna, Olomouce a Ostravy se budou od půlky října do konce listopadu potkávat s upoutávkami na kávu, shake, sushi, smaženého platýse a další u partnerů Sodexo Benefity. S Gastro Pass kartou k nim dostanou ve vybraných provozovnách něco zdarma. 

„Cílem kampaně je upozornit na šířku sítě, ve které je možné zaplatit naší kartou, a také na výhodnost příspěvku na stravování. Současně promujeme naše partnery a někteří z nich na oplátku připravili speciální nabídku pro držitele našich karet. Tím těží z kampaně dvě naše klíčové cílové skupiny,“ uvedla Tereza Knířová, manažerka komunikace Sodexo Benefity. Připraveno je přibližně 50 realizací na míru každému z partnerů, z těch větších jde třeba o Nordsee, CrossCafe, Sushi Time nebo It’s my life. 

Kampaň využije online včetně sociálních sítí, tisk, venkovní nosiče, objeví se v místě prodeje a využije nástroje přímé komunikace s uživateli Sodexo benefitů. Strategii kampaně a její kreativu připravil Kindred, nákup médií zajišťuje Red Media.

Sodexo a Sushi time

Sodexo a Sushi Time

Sodexo a Its my life

Sodexo a It’s my life

Sodexo a Nordsee

Sodexo a Nordsee

Sodexo a Cross cafe

Sodexo a Cross Cafe

Velké zážitky za malý peníz

  • Značka: Sodexo
  • Klient: Sodexo
  • Kreativa: Kindred
  • Nákup médií: Red Media
  • Mediamix: online, out-of-home, POS, tisk, direct