Poskytovatel zaměstnaneckých benefitů Sodexo připravil komunikační kampaň, v níž se lidé dozví, kde se mohou dobře najíst a získat něco navíc. Propojuje tak své partnery a koncové uživatele stravenkové karty Gastro Pass Card. Obyvatelé Plzně, Prahy, Brna, Olomouce a Ostravy se budou od půlky října do konce listopadu potkávat s upoutávkami na kávu, shake, sushi, smaženého platýse a další u partnerů Sodexo Benefity. S Gastro Pass kartou k nim dostanou ve vybraných provozovnách něco zdarma.
„Cílem kampaně je upozornit na šířku sítě, ve které je možné zaplatit naší kartou, a také na výhodnost příspěvku na stravování. Současně promujeme naše partnery a někteří z nich na oplátku připravili speciální nabídku pro držitele našich karet. Tím těží z kampaně dvě naše klíčové cílové skupiny,“ uvedla Tereza Knířová, manažerka komunikace Sodexo Benefity. Připraveno je přibližně 50 realizací na míru každému z partnerů, z těch větších jde třeba o Nordsee, CrossCafe, Sushi Time nebo It’s my life.
Kampaň využije online včetně sociálních sítí, tisk, venkovní nosiče, objeví se v místě prodeje a využije nástroje přímé komunikace s uživateli Sodexo benefitů. Strategii kampaně a její kreativu připravil Kindred, nákup médií zajišťuje Red Media.
Velké zážitky za malý peníz
- Značka: Sodexo
- Klient: Sodexo
- Kreativa: Kindred
- Nákup médií: Red Media
- Mediamix: online, out-of-home, POS, tisk, direct
Sdílejte