Poskytovatel firemních výhod Sodexo Benefity vstoupil do letoška s obnoveným a personálně posíleným marketingovým týmem. „Jeho úkolem bude mimo jiné vypořádat se s novými výzvami, které přináší digitalizace a také požadavky klientů na nové benefity v souvislosti s pandemií covid,“ uvedl Daniel Čapek, generální ředitel Sodexo Benefity.
Marketingovým ředitelem se už na sklonku loňska stal Jan Michelfeit. Přišel po 15 letech v bankovnictví - v Citibank a Raiffeisenbank šéfoval týmům product managementu či segmentového řízení, naposled měl v ING Bank na starosti produktové týmy denního a digitální bankovnictví, customer experience, kampaně, procesy a následně i call centrum.
Z bankovního sektoru přišel také Pavel Rusko, který zastává nově vytvořenou pozici manažera customer experience (CX). Ve svém předchozím působišti v Raiffeisenbank zodpovídal například za zavedení programu zákaznické zkušenosti pro digitální bankovnictví.
Do marketingového oddělení přišel rovněž Michal Močko. Pro Sodexo Benefity nastoupil v roce 2019 na pozici specialisty digitálního marketingu a nyní povyšuje na manažera digitálního marketingu. Povede samostatný tým a bude zodpovídat za digitální kampaně a výkonnostní marketing.