V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Soffa spojuje síly se svatebním časopisem Mile

Dvouměsíčník o slow livingu Soffa a český čtvrtletník zaměřený na svatby Mile spojily síly a budou na mediálním trhu působit jako jednotný vydavatelský celek. „Náš vydavatelský tandem má za cíl zvýšit naši konkurenceschopnost vůči velkým vydavatelským domům, a to jak s ohledem na inzerci, tak s ohledem na distribuci,“ říká Adéla Lipár Kudrnová, zakladatelka a šéfredaktorka časopisu Soffa. Ten existuje pět let, Mile, který založila a vede šéfredaktorka Ilona Karásková, loni v listopadu po dvou online vydáních vyšel i v tištěné podobě.

Od roku 2019 v rámci partnerství se Soffa vyjde magazín Mile čtyřikrát ročně v nákladu 2.000 výtisků a zaměří se na české a zahraniční svatby i na oslavy a jiné významné události. Soffa má 160 stran, Mile 128 stran, oba magazíny vycházejí na kvalitním papíře.