Letošní hlavní programový projekt televize Nova (a sesterské slovenské Markízy), talentovou show SuperStar bude sponzorovat výrobce audio a video techniky Sony Česká republika. Její komerční komunikaci v pořadu zajistí agentura Loosers, která zvítězila v tendru Sony, aktuální jedničky v prodeji hudebních sluchátek na českém trhu.
„Sony chce být ‚winner‘, a proto zahajuje spolupráci s Loosers,“ podotkla Soňa Uhrová, specialistka komunikace značky Sony. Česká pobočka sponzoringem SuperStar navazuje na své partnerství s americkou verzí talentové soutěže X Factor.
Cílem v Česku je oslovit mladší cílovou skupinu s aktivním životním stylem, Sony bude v průběhu SuperStar propagovat novou řadu sluchátek MDR-1, tento produkt bude klíčovým prvkem chystané marketingové kampaně.
Kreativní koncept od Loosers má přitom na Nově zahrnovat product placement, sponzorské vzkazy a injektáž, během vysílání SuperStar i v průběhu dne. Televizní kampaň podpoří další formáty na internetu, v sociálních médiích, na venkovních nosičích a v místech prodeje.
Letošní SuperStar je šestou řadou na obrazovce Novy. Moderovat ji budou Zora Kepková a Roman Juraško. V porotě jsou Ondřej Soukup, Ewa Farna a Pavol Habera, režisér a kreativní producent Pepe Majeský. Soutěž startuje tuto neděli 10. února ve 20.20, potrvá do začátku června.