Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Sorrellem vedená WPP, největší světová reklamní skupina, zvýšila zisk téměř o třetinu

Společnost, která vlastní reklamní agentury JWT či Ogilvy & Mather, počítá s růstem také letos.

  • ČTK
  • 05. 03. 2011 20:05

Zisk největší světové reklamní skupiny WPP se v loňském roce zvýšil téměř o třetinu na 851 milionů liber (zhruba 24 miliard Kč). Výsledky společnosti byly podpořeny oživením amerického trhu s reklamou ve čtvrtém čtvrtletí. Informovala o tom BBC.

Tržby společnosti, která vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy & Mather, stouply o 7,4 procenta na 9,3 miliardy liber. “Celoroční výsledky byly silné a překonaly očekávání,” řekl agentuře Reuters analytik Alastair Reid z firmy UBS.

Generální ředitel podniku Martin Sorrell nicméně upozornil, že stále existují důvody k opatrnosti, jako jsou například problémy s dluhy v eurozóně či nepokoje na Blízkém východě.