Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Soukup chce opět „překvapit“ na mediálním trhu. Uvažuje i o zdražení reklamy Barrandova

Jaromír Soukup

Jaromír Soukup na tiskové konferenci televize Barrandov

Majitel přední mediální agentury Médea a vydavatelství Empresa Media, které vydává časopisy Týden či Instinkt a provozuje televizi Barrandov, zřejmě v následujících čtyřech měsících ohlásí další akvizici, respektive vlastnickou změnu na mediálním trhu. Plyne to z jeho slov na dnešní tiskové konferenci k podzimnímu programu televize Barrandov.

„Byli jsme průkopníkem ve vlastnických změnách médií a věřím, že vás ještě během roku překvapíme,“ prohlásil úvodem Soukup. Tisková konference Barrandova byla první akcí pro novináře, kde se Soukup po vypořádání koupě stanice od skupiny Moravia Steel objevil. Konkrétnější nebyl.

Na podnět Médiáře reagoval také na pohyb, který v letošním prvním pololetí zapříčinila televize Nova zdražením reklamy a vypouštěním do té doby obvyklých slev. Důsledkem byl hlavně přesun inzertních peněz na Primu. I Barrandov, který s Primou prodává reklamu společně, z toho podle Soukupa těží: „Televize Barrandov je teď vyprodána.“

Zatím není jasné, zda proto stanice na podzim zdraží reklamu. „Úvahy o zdražení reklamního času jsou logické. Tyto úvahy se vedou a ještě nejsou u konce,“ odpovídal majitel televize. „Bylo by iluzí si myslet, že peníze, o které přišla televize Nova, se přelily do jiných stanic, médií,“ podotkl též.

Jaromír Soukup a Radek John na tiskové konferenci televize Barrandov. Vlevo přihlíží Marcela Hrdá, výkonná ředitelka Barrandova. Vpravo v pozadí Heidi Janků

Jaromír Soukup a Radek John na tiskové konferenci televize Barrandov. Vlevo přihlíží Marcela Hrdá, výkonná ředitelka Barrandova. Vpravo v pozadí Heidi Janků