Soukup prodal agentuře Grunex web PCtuning.cz

Agentura Martina Liberského a Daniela Křetínského přikupuje web zaměřený na hardware.

Vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa se zbavilo obsahového webu zaměřeného na počítačové fandy PCtuning.cz. Akvizice proběhla v červenci, teď o ni informovala agentura Grunex, která je novým majitelem webu. Koupila ji prostřednictvím společnosti Boosters. Cena, za kterou web získala, nebyla zveřejněna. Transakce přichází zhruba rok poté, co do agentury Grunex Martina Liberského vstoupila firma EC Investments Daniela Křetínského a spol. V Boosters od loňského srpna vlastní poloviční podíl. Už předtím agentura koupila portály Hrej.cz či Dota2.cz nebo vstoupila do herního pořadu Re-Play.

Martin Liberský

Martin Liberský

„Cílem akvizice je významně posílit mediální dosah na vysoce bonitní skupinu příznivců informačních technologií a zároveň umožnit klientům širší a provázanější kampaně,“ uvedl Liberský. Kolik těchto lidí na zmíněný web chodí, není možné z veřejných výstupů oficiálního měření návštěvnosti NetMonitor vyčíst, doména je stále součástí portálu Týden.cz vydavatele Empresa Media. „Portfolio médií agentury Grunex se dosud zaměřovalo zejména na gaming a esport, se kterým však hardware velmi úzce souvisí. Koupě PCtuning.cz nám umožní efektivně oslovit právě tuto příbuznou skupinu čtenářů,“ věří Martin Liberský.

Počítá, že zachová stávající osazenstvo redakce v čele s Michalem Rybkou, Zdeňkem Obermaierem a Adamem Vágnerem. Zároveň plánuje investovat do rozvoje webu, zejména jej kompletně inovovat.

„Pracujeme na aktualizaci našeho největšího herního webu Hrej.cz a hned po něm přijde na řadu PCtuning.cz. U obou médií navíc novými weby, které budou plně responzivní a budou splňovat soudobá očekávání čtenářů, chceme přinést nejen nový moderní vzhled, ale s ním i koncept a obsah. Jsme si vědomi i rostoucího zájmu o videoobsah, na který se budeme zaměřovat výrazně víc než dosud,“ nastínil Liberský.