Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Soukup prodal část Médey a Empresy Číňanům

Čínská investiční skupina China Energy Company Limited získává menšinový podíl v mediální agentuře Médea i vydavatelském domě Empresa Media.

Předseda představenstva Empresa Media Jaromír Soukup a Ma Runsheng, generální ředitel Čínského centra pro výměnu rozhlasových, filmových a televizních (CHNPEC), dceřiné firmy CCTV

Televize Barrandov už letos uzavřela partnerství s čínskou státní televizí. Na snímku předseda představenstva Empresa Media Jaromír Soukup a Ma Runsheng, generální ředitel Čínského centra pro výměnu rozhlasových, filmových a televizních (CHNPEC), dceřiné firmy CCTV, na červnovém televizním veletrhu Natpe v pražském Hiltonu

Do komunikační skupiny Médea a mediálního domu Empresa Media kapitálově vstupuje čínská investiční skupina China Energy Company Limited (CEFC). Skupinu Médea, jejíž hlavní součástí je tuzemská největší mediální agentura, a Empresu, která vlastní časopisy Týden či Instinkt a také televizi Barrandov, dosud vlastní a řídí Jaromír Soukup.

„V rámci uzavíraného partnerství získá společnost CEFC minoritní podíl ve zmíněných společnostech,“ oznámila Empresa. Číňané na sebe berou roli strategického a finančního partnera, Soukup má řídit obchodní, mediální a provozní aktivity společného uskupení.

„Partnerství s CEFC nám umožní další rozvoj naší televize, tiskových i dalších médií. Zároveň budeme posilovat naše postavení na trhu elektronických médii s ohledem na technologický náskok a know-how CEFC. A také touto cestou získáváme partnera, o kterého se můžeme opřít i při posilování naší pozice na trhu nákupu a prodeje reklamního prostoru v médiích a v dalších marketingových službách pro naše klienty. CEFC je soukromou společností, jejíž vize jsou mi velmi blízké a sympatické,“ prohlásil v tiskové zprávě z dnešního rána Soukup.

„V obou společnostech vidíme velký potenciál, stejně tak máme velkou důvěru ve stávající management. Máme také velký respekt k vyspělosti mediálního trhu v České republice a chceme napomoci jeho dalšímu rozvoji a vývoji,“ uvedl prezident CEFC Chan Chauto.