
Televize Barrandov už letos uzavřela partnerství s čínskou státní televizí. Na snímku předseda představenstva Empresa Media Jaromír Soukup a Ma Runsheng, generální ředitel Čínského centra pro výměnu rozhlasových, filmových a televizních (CHNPEC), dceřiné firmy CCTV, na červnovém televizním veletrhu Natpe v pražském Hiltonu
Do komunikační skupiny Médea a mediálního domu Empresa Media kapitálově vstupuje čínská investiční skupina China Energy Company Limited (CEFC). Skupinu Médea, jejíž hlavní součástí je tuzemská největší mediální agentura, a Empresu, která vlastní časopisy Týden či Instinkt a také televizi Barrandov, dosud vlastní a řídí Jaromír Soukup.
„V rámci uzavíraného partnerství získá společnost CEFC minoritní podíl ve zmíněných společnostech,“ oznámila Empresa. Číňané na sebe berou roli strategického a finančního partnera, Soukup má řídit obchodní, mediální a provozní aktivity společného uskupení.
„Partnerství s CEFC nám umožní další rozvoj naší televize, tiskových i dalších médií. Zároveň budeme posilovat naše postavení na trhu elektronických médii s ohledem na technologický náskok a know-how CEFC. A také touto cestou získáváme partnera, o kterého se můžeme opřít i při posilování naší pozice na trhu nákupu a prodeje reklamního prostoru v médiích a v dalších marketingových službách pro naše klienty. CEFC je soukromou společností, jejíž vize jsou mi velmi blízké a sympatické,“ prohlásil v tiskové zprávě z dnešního rána Soukup.
„V obou společnostech vidíme velký potenciál, stejně tak máme velkou důvěru ve stávající management. Máme také velký respekt k vyspělosti mediálního trhu v České republice a chceme napomoci jeho dalšímu rozvoji a vývoji,“ uvedl prezident CEFC Chan Chauto.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
