Je to oficiální: Media Master patří Jaromíru Soukupovi. Spolumajitel největší české mediální agentury Médea a mediální skupiny Empresa Media (časopisy Týden, Instinkt, Faktor S či televize Barrandov) se přihlásil k vlastnictví mediálního zastoupení, tedy prodejce reklamy právě v Soukupově televizi Barrandov, jeho časopisech nebo i v prostorách státní České pošty.
„Jaromír Soukup první část podílu v této společnosti [Media Master] koupil v únoru 2014 a letos v dubnu se stal 100% vlastníkem této společnosti,“ uvedla dnes skupina Médea s tím, že změnu brzy zapíše obchodní rejstřík. Media Master dosud oficiálně patřil novozélandské firmě NZ Media Group, Soukup byl ale spojován už nějakou dobu předtím, než se v dubnu 2014 stal jejím jediným jednatelem a přestěhoval ji ke svým ostatním mediálním společnostem v pražském Braníku.
Soukup v Médee vlastní 70 %, v Emprese 51 %, menšinové podíly v obou společnostech nedávno prodal Číňanům. Media Master, k němuž se nyní přihlásil, je nástupnickou firmou obchodního zastoupení Arbo Media, které ještě před několika lety obchodně zastupovalo i Českou televizi nebo Český rozhlas.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
