Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Soukupova Empresa Media začne prodávat pojištění, hlavně přes Sedmičku

  • ČTK
  • 17. 10. 2013 18:24
Inzerát na přidruženou službu Sedmičky v Týdnu

Inzerát na přidruženou službu Sedmičky v Týdnu

Společnost Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa začne nabízet pojišťovací služby. Mediální skupina, která mimo jiné vydává týdeníky Týden, Sedmička, Instinkt a měsíčníky pro mládež Popcorn, Top dívky, Animáček a provozuje televizi Barrandov, bude při zprostředkování finančních produktů spolupracovat s Českou podnikatelskou pojišťovnou. ČTK o tom dnes informovala výkonná ředitelka Empresa Media Kateřina Jelínková.

Vydavatelská skupina chce nabídku nové služby propojit zejména se svým bulvárním týdeníkem Sedmička. „Empresa Media je zprostředkovatelem, smlouva je pak mezi pojistníkem a ČPP,“ upřesnila Jelínková, podle níž prodej začne v příštím týdnu, kdy také spustí specializovaný web. Prvním nabízeným produktem má být pojištění odpovědnosti.

Společnost Empresa Media jde ve stopách podobně zaměřených firem, které své služby rozšiřují i na jiné nemediální činnosti. V loňském roce například společnost Ringier Axel Springer CZ, vydavatel bulvárních deníků Blesk a Aha!, začala působit také jako mobilní tuzemský virtuální operátor BleskMobil.