Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Soukupova Médea získala zimní rozpočet Telefóniky

Médea také udržela významné klienty KKCG, Reckitt Benckiser a Coty či Karlovarské minerální vody.

Značka O2 loni začala testovat novou podobu svých prodejen

Značka O2 loni začala testovat novou podobu svých prodejen

Přední tuzemská mediální agentura Médea Jaromíra Soukupa se pochlubila novými zakázkami skoro za 2,5 miliardy Kč. Předně bude v lednu a v únoru zajišťovat nákup prostoru v médiích pro značku Telefónica, tu od španělské matky momentálně přebírá skupina PPF Petra Kellnera. „V listopadu oznámená transakce bude uzavřena teprve po schválení Evropskou komisí, což se čeká až koncem ledna,“ doplnil mluvčí PPF Radek Stavěl. Nakupovat reklamní prostor bude Médea také pro mediální agentury Universal McCann a Initiative Media, z mezinárodní skupiny IPG.

Médea udržela pro další rok významné klienty jako KKCG (se značkami Sazka, CK Fischer, New-Dama, Informační linky, celkový objem kontraktu 956 milionů Kč), skupinu Afton - Kofola (239 milionů Kč), Green Swan (92 milionů Kč) a pro Česko i Slovensko inzerenta Cemio (55 milionů Kč).

Díky firma Havas Media Czech Republic, společnému Soukupovu podniku se španělskou odnoží francouzské komunikační agentury Havas, bude Médea dál pracovat také pro Reckitt Benckiser a Coty (rozpočet 522 milionů Kč) či pro Karlovarské minerální vody (Mattoni, Magnesia, Dobrá voda, Aquila, Poděbradka; v ČR i na Slovensku; roční objem 388 milionů Kč).

Médea v roce 2012 snížila tržby na 2,57 miliardy Kč z 2,83 miliardy rok předtím, před zdaněním vydělala 111 milionů oproti 167 milionům rok předtím. Výsledky za rok 2013 zatím nejsou veřejně k dispozici.